Умови гарантії
Гарантія на меблі, придбані в інтернет-магазині меблів SproSonya, становить 18 місяців з моменту продажу (в окремих випадках фабрики надають додаткову гарантію від виробника, наприклад, гарантія від фабрики Dimi - 8 років), за умови правильного поводження з меблями та дотримання умов гарантії . Протягом гарантійного терміну ми зобов'язуємося безкоштовно усунути приховані виробничі дефекти, виявлені споживачем під час експлуатації меблів, а у разі неможливості усунення – замінити деталь або виріб повністю.
При отриманні меблів Покупцю необхідно перевірити цілісність упаковки, скла та дзеркала щодо цілісності, відсутності сколів, подряпин. У разі порушення упаковки – перевірити кількість та комплектність вкладення.
Гарантія не поширюється, якщо:
- порушено правила та умови експлуатації меблів;
- відновлення та ремонт меблів здійснювалися Покупцем самостійно;
- меблі мають ознаки механічних ушкоджень (дії свійських тварин, вогню, агресивних рідин, води, а також з ознаками недбалого відношення);
- внесено зміни до конструкції виробу або комплектуючих Покупцем;
- присутні дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до продажу та через які покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, за якими на меблі було знижено ціну реалізації;
- відсутні товарний чек або видаткова накладна;
- минув гарантійний термін.
Повернення товару:
Покупець має право протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі), якщо товар не підходить формою, кольором або розміром, а також з інших причин і не може бути використаний за призначенням.
Обмін товару (меблів) або повернення вартості здійснюється, якщо:
- він не використовувався, не був у збиранні (монтажі);
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
- не пошкоджено упакування;
- є товарний чек, виданий покупцю разом із товаром.
Розрахунок з покупцем провадиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару – гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів.
Відмова у заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо:
- з моменту купівлі товару, що підлягає обміну чи поверненню, минуло понад 14 днів;
- підлягає поверненню товар перестав бути новим, тобто був у збиранні (монтажі);
- під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (складання, спроба монтажу, відсутність або пошкодження оригінальної упаковки).
Ці умови складені відповідно до чинного законодавства України та не обмежують законних прав споживача, наданих йому.